Varane, Mendy i... IBARBO! 😂🔥 ZGADNIJ KTO TO [#6] @xFlaShx

18 lut 2021
110 581 wyświetleń

🎥 DRUGI KANAŁ! @N3jxiom Games! | 📷 INSTA ► bit.ly/2ML5zCI
🙋 ZOSTAŃ SPONSOREM KANAŁU ► bit.ly/2ksU3jn
💰 DONATE NA KANAŁ ► tipply.pl/u/N3jxiom | 🐦 TWITTER ► bit.ly/2ARKFdh
👪 GRUPA EKIPY ►bit.ly/35RpiXs | 👍 FACEBOOK ► bit.ly/2LgRqbC
► PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY? - n3jxiom.biznes@gmail.com / n3jxiom@gethero.pl
► NAJLEPSZE BIURKA GAMINGOWE - krl-woodenart.pl/ (Z KODEM 'N3J' 5% TANIEJ)
Miniaturki i grafika kanału - Rafał 'Rafix' Molenda

Komentarze
  • xFlaShxxFlaShx18 dni temu
    • Dawaj ten 3,5 godzinny materiał o sędziach

      DXPLDXPL13 dni temu
    • Najlepszy duet adebajo akinwenwa i Victor IBARBOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

      Paulina TarnowskaPaulina Tarnowska16 dni temu
    • @Mateusz Gurda ojjjjjjjj synu, GDZIE SERIA GOTUJ Z ADEBAYO!!!!!!!!

      KapixKapix17 dni temu
    • ADEBAYOOO AKINFENWAAAAA gdzie gotuj z adebayo

      Mateusz GurdaMateusz Gurda18 dni temu
    • Victor Ibarbo kur*****

      Bogdan TanskiBogdan Tanski18 dni temu
  • W drugiej rundzie powinieneś dac zgadnąć flash bo ty pierwszy zaczynales runde

    OdZiemniaka DoBurakaOdZiemniaka DoBuraka3 dni temu
  • W 1 rundzie nie usunąłeś mbappe a to jest napastnik

    Wintex FreezWintex Freez4 dni temu
  • Jak wy wogule robicie te plansze itp

    Szymon KazimirSzymon Kazimir7 dni temu
  • N3j skończyłeś się, jesteś strasznym bezbekiem

    DraftenDraften8 dni temu
  • 12:08 kiedy udajesz z twoim kolegą że jesteście mądrzy...

    Fryderyk KozikowskiFryderyk Kozikowski9 dni temu
  • dsd

    kekwukekwu9 dni temu
  • "zdałem prawie studia" widać ;)

    Stanisław AniołStanisław Anioł9 dni temu
  • N3jxiom pytał o dynamiczne zdjęcie w 1 rundzie

    Pablo PałkaPablo Pałka9 dni temu
  • Wamangituka też miał złotą czcionkę a go nie skreślileś.

    Tezi_PL ღTezi_PL ღ9 dni temu
  • Hpszz

    Adrian BelskiAdrian Belski10 dni temu
  • Co tam robi Karbownik?

    Szybkie porady KubySzybkie porady Kuby10 dni temu
  • Od kiedy Neymar ma czarną skórę?

    PawlonixPawlonix10 dni temu
  • wie ktoś jak nazywa się ta muzyczka co się zaczyna 33:13 ?

    stachu xstachu x10 dni temu
  • Te nonstop darł ryja aż mi słuchawki z uszu wypadały przez jeden moment 🤣🤣🤣🤣

    Mr RolnikMr Rolnik11 dni temu
  • Czemu mbappe ma CF?

    Markini DMarkini D11 dni temu
  • 8:46 xDDDDDDDDDDD

    KalwatörKalwatör11 dni temu
  • W ogóle zastanawia mnie jedna rzecz. Zapytałeś w 1 rundzie czy jego karta to napastnik on ze nie bo na karcie jest LWB ale czy Volland ma w ogóle takiego ifa ?😂😂 No nie do końca

    Footballove HDFootballove HD12 dni temu
  • Ej karbownik ma future starsa bo nie wiem

    CichyCichy12 dni temu
  • VIIIIIIICTOR IBAAAAAAAAARBOOOOOOOOOO

    MattyoMattyo12 dni temu
  • :)'

    阿animowy świr阿animowy świr12 dni temu
  • Flash i tak wygrał

    Pr4gN3 K1LLaPr4gN3 K1LLa13 dni temu
  • Dlaczego Doumbia ma 84?

    Raff RafRaff Raf13 dni temu
  • Coś pięknego [√]

    Alion PenguinAlion Penguin14 dni temu
  • Nikt: Flash: ↖️↘️↗️⬆️⬇️↙️➡️↗️⬇️⬅️↩️⤴️🔃↔️⬅️⬇️🔄↩️↗️

    KwaśnaKwaśna14 dni temu
  • tak naprawde to Doumbia gra w Gironie która gra w 2 hiszpańskiej a jak było pytanie o bundeslige to kittel mógł być

    Maksymilian NowackiMaksymilian Nowacki14 dni temu
  • Czy twój piłkarz jest czarno skuty Dest i trend 💀

    ydyd gdhdhhdydyd gdhdhhd14 dni temu
  • Bolasie patrzy w lewo

    MateuszMateusz14 dni temu
  • nie ma karty future stars karbownik

    pimpek 123pimpek 12314 dni temu
  • 28:30 ... co by o tobie mówili na mieście dla mnie jesteś jak brat.

    Mariusz ZawadaMariusz Zawada14 dni temu
  • Czy ta karta Pedro tiby jest w fifie

    Łukasz OwczarekŁukasz Owczarek14 dni temu
  • W 1 rundzie mogłeś się spytać James. I nie dało się wtedy o niego spytać

    Filipek 10Filipek 1014 dni temu
  • nie nagrywaj z nim więcej, jakiś patologiczny nerwus, nie da sie tego oglądać

    PieczarskiPieczarski14 dni temu
  • Doumbia na karcie z klubu Girona, czyli obecnie z zespołu LaLiga2, 2 poziom rozgrywkowy w Hiszpanii, a nie z LaLigi!

    SimSonHDSimSonHD14 dni temu
  • Kurwa xFlashx nie drzej mordy

    BartoliniBartolini14 dni temu
  • 8:54 jebłem

    Michał DąbrowskiMichał Dąbrowski14 dni temu
  • O kurde ja cie już rok nie oglądałem

    Bartek To JaBartek To Ja15 dni temu
  • 11:43 i cyk demonetyzacja

    SprytnyJohnSprytnyJohn15 dni temu
  • Współczuję ludziom w słuchawkach... Jak on się kurwa drze

    Lubię RapsyLubię Rapsy15 dni temu
  • Seydou Doumbia gra chyba jednak w LL2, więc trochę źle sprecyzowane pytanie od Flasha

    VortzVortz15 dni temu
    • Masz rację 👍

      SimSonHDSimSonHD14 dni temu
  • jezu ile na to czekałem

    TORIN!TORIN!15 dni temu
  • Dlaczego Viktor nie miał karty 99

    Adrian KuczajAdrian Kuczaj15 dni temu
  • Girona nie gra w la lidze

    Śmierdzisz !Śmierdzisz !16 dni temu
  • Ta muzyczka w tle troche brzmi w pewnych momentach jak muzyczka z LoLa xd

    MlekusMlekus16 dni temu
  • Nj3 Jak ja cię nie lubię. Jak ty byś nie miał szans z nim w Fife a tu takiego kozaka udawajesz.

    Grzyb HubertGrzyb Hubert16 dni temu
    • XD dosłownie

      x_DZIFORSIQ _xx_DZIFORSIQ _x15 dni temu
  • Chciałbym złożyć skargę na montażystę, kto dał Victorowi 82 overalla? To jest skandal!

    Hala JuveHala Juve16 dni temu
  • Ten gościu jest cudowny xdd kc flash

    Wiki MatyjaWiki Matyja16 dni temu
  • VICTOR IBARBOOOOO

    Robek95Robek9516 dni temu
  • W Dubaju jeszcze Mervo wypoczywa😁

    Szymon KaczmarskiSzymon Kaczmarski16 dni temu
  • N3jxcom oszukał bo jak xflashx zapytałczy czy Twoja karta jest ikonom odpowiedzial że nie a przecież miał dumbie

    Victor IbarboVictor Ibarbo16 dni temu
  • Powróciła legendarna seria

    Szymon DzikiSzymon Dziki16 dni temu
  • Ja chce żeby Barca wygrała

    kotera 908888kotera 90888816 dni temu
  • Super jedziemy dalej😁😁

    Yeelow GamesYeelow Games16 dni temu
  • wbijajcie na kanał foxxis 12 polecam

    Grzegorz MuszynskiGrzegorz Muszynski16 dni temu
  • Nejxiom dev trafił risa jamesa

    Kacper KuligowskiKacper Kuligowski16 dni temu
    • Futurestarts

      Kacper KuligowskiKacper Kuligowski16 dni temu
  • N3xjom, moim zdaniem powinna być zasada jak w normalnym zgadnij kto to, czyli jak nie trafisz w kartę to poptostu przegrywasz. Wtedy nie można sobie tak o strzelać i rozgrywka jest jest poprostu ciekawsza do grania i oglądania.

    antasantas16 dni temu
  • Czemu takie dziwne pozycje?

    Jednooki bandytaJednooki bandyta16 dni temu
  • F

    Oskar FilipOskar Filip16 dni temu
  • Te karty są wymyślane xD

    Białołęka HD ProductionsBiałołęka HD Productions16 dni temu
  • Jd

    Twój StaryTwój Stary17 dni temu
  • Oceńcie mój skład LS sterling, N auba, N dybala, Ps Messi,śp de bruyne, śp kante, LO Robertson toty nomine, Śo varane, Śo laporte, Po dest future, Br lloris Ps:nie gram w fch ani rivlas tylko squad batles

    Karolina JabłońskaKarolina Jabłońska17 dni temu
    • Git

      S4JK3RS4JK3R15 dni temu
  • Czy młody Victor Ibarbo oraz Król Woleja staną twarzą w twarz na Orliku?

    Arczi4321Arczi432117 dni temu
  • Kiedy herta berlin kariera

    brajanbrajan17 dni temu
  • To Karbo ma future star!? Jak tak to będzie polowanko

    Patryk MlynarczykPatryk Mlynarczyk17 dni temu
  • Kiedy ja całą rundę myślę, że Tiba gra w Sportingu bo tak mi herb wyglądał xd

    JustMe&MyAgonyJustMe&MyAgony17 dni temu
  • Mam pytanie skąd macie tego Karbownika skoro go nie ma na futbin (lajkujcie żeby widział)

    Wojciech MedyńskiWojciech Medyński17 dni temu
  • to jest bardziej emocjonujace niz final CL Bayern PSG xD

    KUBIQKUBIQ17 dni temu
    • @Hala Juve +1

      KUBIQKUBIQ16 dni temu
    • Na pewno bardziej niż mecz Juve z Porto

      Hala JuveHala Juve16 dni temu
  • Pytanko czy jeśli osoba zapyta się przeciwnika o swoją karte ,to druga osoba nie może zgadnąć i przegrywa?,bo w końcu nie ma powielania pytania?

    NEW CHANNELNEW CHANNEL17 dni temu
  • Z GRZECZNOŚCI NIE ZAPRZECZE

    KRZYSZTOF KOSEKKRZYSZTOF KOSEK17 dni temu
  • Jezuuu, ale FlaSh jest irytujący...

    KevinKevin17 dni temu
  • najlepsze pytanie: czy twój zawodnik jest z top5 lig?

    Grzegorz JanuszGrzegorz Janusz17 dni temu
  • O matko piękna seria wróciła

    ZegliZegli17 dni temu
  • liczyłem na: N:To Ibarbo? X:Nie, to VICTOR IIIIIBAAAAAARRRBOOOOOOOOO!!!!!!

    Michał WójcikMichał Wójcik17 dni temu
  • Zjabany ten typek

    Filip SzymFilip Szym17 dni temu
  • xFlaShx jesteś synem Ibarbo na prawde

    Oskar SuktaOskar Sukta17 dni temu
  • 11:55 ja mam pytanie od kiedy varane i neymar są czarnoskórzy XD

    Pjoter.Pjoter.17 dni temu
    • Arnold Gomez i dest do czarnych też nie należą 😅

      VolcazarVolcazar14 dni temu
  • pog

    elios 58elios 5817 dni temu
  • Karbo ma taką kartę ?

    Kuba MadKuba Mad17 dni temu
  • Dest, Varane i Arnold nie są czarnoskórzy

    Dawid RapiorDawid Rapior17 dni temu
  • Jestem prostym człowiekiem widzę Flasha i napierdalam palcem w miniaturkę

    GepardGepard17 dni temu
  • Wszedłem tylko dla Flasha

    HaverHaver17 dni temu
  • Przeciez karbownik nie ma future stars a jest na planszy😂

    LenoxxLenoxx17 dni temu
  • oj tak synu

    DuSzEk_PLDuSzEk_PL17 dni temu
  • Uuu, zgadnij kto to powróciło!

    KAILYYKAILYY17 dni temu
  • czemu Ibarbo nie ma 99 overall?

    Mateusz JędrysMateusz Jędrys17 dni temu
  • Prowadzący nie przegrywa ❤

    Franek KiedroFranek Kiedro17 dni temu
  • n3j plansz niech bedzie normalnie a nie lustro

    Rednas 9687Rednas 968717 dni temu
  • o co chodzi z tym volandem flasha on to napastnik xd

    17 dni temu
  • 9:43 czy twój zawodnik to Reece James. Nie można powtarzać pytań

    11 ELEVEN11 ELEVEN17 dni temu
  • Tam jest błąd w tytule. Powinno być IIIIIIIBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    Marspi LegoMarspi Lego17 dni temu
  • 26:12 Czy twoja karta Czy twoja karta CZY TWOJA KARTA TO

    Damian ZawadzkiDamian Zawadzki17 dni temu
  • Mam super pytanie: czy twoja karta pokazuje koszulkę na zdjęciu

    Grzegorz MichalewiczGrzegorz Michalewicz17 dni temu
  • mógł sie zapytać czy jego zawodnik to król futbolu i wtedy N3jxiom nie mogł wtedy zgadnąć

    żółw stefanżółw stefan17 dni temu
  • Xd tortury Xflasha w pierwszej turze

    Damian ZawadzkiDamian Zawadzki17 dni temu
  • Karbownik ma futre stars

    KramzziPL KrysiakKramzziPL Krysiak17 dni temu
  • Ten ibarbo 82 i Doumbia 84 i bolasie haha

    Eriv KowalczykEriv Kowalczyk17 dni temu
  • Karbownik ma future stars?

    Ksawery KowalczykKsawery Kowalczyk17 dni temu
  • Ej mam rozkmine. Czy jeśli flash spytałbysie czy to ibarbo to n3j nie mógłby powtórzyć pytania i nie mógłby wygrać?

    Patryk WojciechowskiPatryk Wojciechowski17 dni temu
    • Xd

      Wiktoreczek _Wiktoreczek _17 dni temu
  • 8:53

    PCT 123PCT 12317 dni temu
  • Prosimy o więcej!

    Sitek_03Sitek_0317 dni temu
PLworld